آیا می توانم بیماران با سطح کراتینین بالا از FSGS اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال یک نوع بیماری ایمنی کلیوی است که با تعداد زیادی از پروتئین سپرده در کلیه است. بیماران مبتلا به FSGS بیشتر احتمال دارد به از گلومرول جزئی در حال اجرا ضایعه اسکلروزان رنج می برند. و تعداد زیادی از محصولات و کراتینین زباله می سازد تا در کلیه ها. هنگامی که کراتینین و ضایعات رسیدن به یک سطح معینی، دیالیز مورد نیاز است برای حذف مواد زائد. آیا بیشتر احتمال دارد که دیالیز تنها راه برای زنده نگه داشتن است. آنها می توانند از دیالیز دور؟

هورمون درمانی و immunosppressive دو درمان اصلی برای مقابله با FSGS هستند. دو درمان استفاده می شود برای کاهش علائم رایج است. بیماران با آنها دیگر، برخی از مواد سمی در کلیه ها.

بنابراین، بیماران باید درمان است که با هدف درمان بیماری کلیه، عمدتا، و عوارض جانبی کمتری به دنبال. اگر FSGS، فقط تنها بخشی از گلومرول آسیب دیده اند، بنابراین درمان باید در حفاظت از گلومرولی باقی مانده مضر تمرکز می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، لطفا ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

"یکی از چهار" درمان است که توسط بسیاری از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری است که در وضعیت فردی از کارشناسان روشن بیماری کلیوی بر بالا ارائه شده است. این از یک بطری ترکیب Maikang، یک دوز از طب چینی خارجی دوز خوراکی و حوضه حمام پا با طب چینی تشکیل شده است. این درمان می تواند بیماری کلیوی را متوقف پیشرفت می کند، سلول های آسیب دیده را ترمیم، جزئی بازگرداندن عملکرد کلیه، عملکرد بهبود کلیه و جلوگیری از عود موثر FSGS. اگر عملکرد کلیه شما را بهبود می بخشد، که به معنی شما امکان بالا به دور از دیالیز در اسرع وقت.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1865.html





:: برچسب‌ها: FSGS، دیالیز FSGS اجتناب از درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: